Wednesday, February 16, 2011

0MG aku da der BL0G la,,(=_+)

sungguhh..!! i D0 it!!
aku pun xsangka aku berjaya mengeksperimen blog yg aku hasilkan ni,,(dlm hati mgagumi kepandaian aku mbuat blog yg x sberape cun nih)..tp sekilas pandang mcm menarik jew(perasan lg:)..hahaha(gelak jaat)..

first at all,,aku sgt bterima kacih ke rkan opis..cik Norhayati yg byk mnolong aku selok belok alam BerBlog ni..aku xdelah minat sgt dulu layan2 blog ni,,tapi ari ni hati aku diketuk oleh bisikan merdu,,tup tup tangan aku yg liat ni menaip "cara membuat blog" kt Mr Google..wahh xsangka ase la..huhu.

sekali lagi,,memang sungguh xku sangka la..
bez sangat ke mghadap blog2 nih??
pape pun aku still masih ingin belajar untuk mencantikkan page aku ni agar dapat memberi saingan sengit pd blogger2 lain,,hahah berangan sgguh le aku ni,,macam femes je blog aku ni..

hopeFully kamu2 d luar sane datang la menjengah blog aku ni untuk memeriahkan industri BloG ni yer,,
diharap dapat mnjadi follower aku yer..(dgn muke seposen)hehehehe
da tamat isu orientasi aku,,ni baru je mukadimah page yg cute ni.

~untuk next episod TUNGGU jer,,lgpun right n0w im very bz la ngan keje2 brtimbun xpnah nk surut2..aku pun pelik..huhuhuu~

salam PERKENALAN dari ku,,si gadis kecik=))mmuakhahahhaa..


























No comments:

Post a Comment